Thursday, July 9

Siapkan Assignment

Hahahaha . nie citer lawak kutt:D
lecturer aku de bg assignment agama . kne antar hari rabu ari tu . dgn kebijaksanaan kitorg, kitorg start wat ari ahad . tajuk murtad , bapak ssh . cari kat internet setengah mati babe. imagine, tajuk tu, pusing2 situ jugak. urghh ! kitorg berlapan . 5pmpn,3lelaki. aku,min,opah,mira,fika,yin,juan ngan aman. yin ngan juan tu org melayu ek. name nak glamour je diorg tu . hahaha :D . dpt dlm 8org tu, kne bhgi dua lg. so group aku min,opah ngan juan. kitorg decide nak print assignment ari selasa. patut nye si juan tu print,sbb dea yg tanggung kos printing. huhuhu . unfortunately dea ade hal mlm tu . so dlm hujan , aku, min, opah, mira ngan yin g Pusat Pelajar(PP) nak print . situ jea yg bkk malam2 tu. jalan dlm ujan,mmg best . tp effectnye smpai skang aku selsema ta bhenti!!DAMN! smbung citer . pas print, kitorg lepak jap kat PP , konon nak tggu smpai ujan bhenti . lupe nak ckp,dr PP ke hostel ade lah dlm stengah jam kut. kalau jln ala lenggang lenggang kangkung. plus,kitorg ikut jln jauh . ta berani ikut shortcut mlm2. lepak nye lepak,kitorg decide redah jea ujan sbb da kol 11lebih. aku pun jln ngan pantas . MALANGNYE , baru jln dlm 23langkah,slipper aku putus. SHITT!adoyai...mane aku nak redah ujan . yin lak da gelak2 ckp 'aku ta nmpk pape weyh" kuang ajaqq! aku pun jln kaki berkaki ayam meredah ujan dr PP ke hostel . malu bkn main , top nak wat cmne , takkan nak lepak kat PP tu . adoyai....pesan aku kat yin , "kalau aman ngan juan tau,aku sekeh kaw sampai botak yin!!" hahahha. tp cerita berakhir dgn assignment yg siap.terima kasih kepada juan sbb aku charge ko lebih . HAHHAHAHAHA .
esok aku ade ceramah agama . HA!HA! td,abg ijad kol . sbb aku de msg dea ckp esok aku nak blek . dea nak ikut aku tak . tgh2 borak, dea ckp dea masok bilik . baru pas silat. tp kan yang aku pelik, die nmpak bilik aku . aishh ! ade cctv ke ek? gerun gak aku. aku try usha dea dr tingkap bilik aku , dea kate 'ta yah la try carik abg' . adoi..ne dea tau bilik aku ek . pelik bin ajaib...............
esok die pun kne dgr ceramah gak . abeslah opah . hahahahaha