Saturday, September 5

lecturer oh lecturer

ari uh aku ada kelas proficiency english . kalau ikut jadual kelas sepatutnye ari selasa:D
tp ntah mengapa , chewahh ! lecturer gatal tuka ari khamis kol 1.00 . pleaseee duhai lecturer , cukup lah kelas account 3jam sebelum uh , na tmbh 3jam utk english lagi-.- im a dead man ! whatever . na dijadikan cerita . ari uh , aku saje na dtg lambat , sbb lecturer kate kalau lambat 15minit , dea leh trima lg . da smpai fakulti , aku nmpk dea baru smpai kelas . dengan kelajuan 180km/jam aku n the gang mempercepatkan langkah . ta smpai 2minit aku lmbt dr dea , dea da kunci pintu . S**T ! ape nieee !!! 5minit kemudian , dea keluar ngan muka masam sambil jeling kat kitorg . wahhhh !! what happen ! aku masok kelas tny yang laen . diowg ckp lecturer marah sbb diowg ta ready na wat presentation . weyhh ! aku da siap , nape ta bg aku masok . siottt;( .
wah , aku skang da terror account lah ! mcm org pandai jea aku kat dlm kelas , aset naek , eh aset turun , eh nie liabiliti lah . ehehehe . jawapan aku btol ! oyeahh !! thanks miss sylvia:) . jasa anda dihargai sepanjang zaman:)
ekonomi , pn asmahan ckp aku ta fun dlm kelas . haha . maaf puan , saya mengantok tika itu:D
rekacipta , wah...kami disuruh lakarkan mesin pencuci tapak kasut . sumpah aku ta de idea . setelah bebincang dgn si amira bijak pandai....TAHNIAH ! lakaran anda diterima !! huhuhu . banggo eden !
business math , yay ! aku da phm . && aku ngaku business math mmg ssh -.- .

semoga aku berjaya semester nie:)