Monday, June 15

GANGGUAN:|

dua tiga hari ni wifi kat unisel nie makin elok lak ek . selepas beberapa hari aku maki hamun , sumpah seranah , akhirnya aku dpt melayari internet seperti sediakala . haha RINDU MYSPACE!! so first of all yg aku akan bkk bile internet ade semestinye myspace(: . aritu abg aku msg ckp shooting for MATTMORS's short film da siap . poster da siap . so, dea soh aku letak dlm myspace music uh . t lah aku letak :D . short film tu masok pertandingan FFM . jgn lupe tgk! support kitorg weyhhhh(: . hehe. tp aku ta puas ati bile name aku ta de kat poster tu . urghh! tape2 . arinie aku masok blaja business computing LAB . complicated gak words nie . hahaha:) . da la aircond kuat . menggigil weyh . hehee . ok , back to our topic GANGGUAN . pagi td aku bgn , pastu mmber aku citer lah . malam td dea ta dpt tido . dea kate dea dgr bunyi mcm2 . bunyi org tolak tarik kerusi meja makan , bkk tutup pintu & org gelak kuat2 . serammmm siottt ! tp kitorg mmg da tau akan ade gangguan mcm tu . sbb byk senior yg gtaw . so , da ready lah ;p . HAHAHA .
adoi ! assigment ta siap g . naseb baek assigment business computing lecturer soh wat kat lab . so, kne siap time2 tu jugak . ta lah tension sgt . tggl assigment pengajian islam je lg . urm , mane ahli kumpulan aku nie ?? yg aku tau.. syarmin , dikya , mira, fika , syazreen , syazwan&aman. termasok aku 8org . eh cukupla tu . hehe . pening2 . ta lama g test . LECTURER ,TA BOLEH KE KALAU TA DE TEST?