Friday, June 12

rindu

uwaaaaaa . rindu internet !!
menderita siot berjauhan dgn family . yelah , duit kne manage sendiri , duit mkn byr sendiri , titbits sendiri sumelah sendiri . uwaaa . kalau kat uma tu , duit ta de , menghadap muke bapak ke mak ke , abg ke . hehehehe . aku rindu ice blended pasar mlm kat kwsn uma aku . mggu nie aku ta balek . naseb baek aabg n adek aku dtg semalam . yay!! dpt duit . aku da ketandusan duit da sbb nak catu utk topup,buku and makan minum . as what i told u before , mknn kat sini MAHAL ! utk zhafa , mmg la aku tau bkk words . sbb aku cakap MENCABAR gile . sbb aku belaja bende yg aku da tau . ko ade bace tak ayat LOSER kat dpn tu ? hahahah :DD ta de la loser mane pun , ade gak yg aku tatau aku belaja kan . hehe , cover ! cover ! ;p . mggu nie aku ta balek coz da 2 mggu berturut2 aku balek . ade lg 3org dgn aku kat uma nie . farah , syarmin & dekya . nana da balek ari khamis da, si bella lak dr mggu lpas da ta balek2 . huhu . seronok ek kau bella ta de class . urm pe lg ek nak cite . ouh ! rumah aku nie strategik sikit . kitorg berhadapan ngan hostel lelaki, cafe, parking tmpt maen futsal ,etc. tiap2 mlm aku ngan housemate dpt tgk drama romantic,aksi,lawak mcm2 lah ! liveeeee punye. ari tu abg ijad belanja aku mkn sbb itu perjanjian kitorg kalau aku masok sini . tp aku kne belanja balek la . haih ! hehe . aku ade ckp ngan ngan pn nora , abg ijad suke buang smpah merata2!! ngegehehehe ., abg ijad panggil dikya bibik sbb die nak dikya jd bibik kat uma die . jahat! haha . utk pengetahuan umum , aku masih setia pada yg satu (: