Thursday, July 23

cuti semester!!

yeayyyy!final da abes , cuti sem!!!!!!!!
wah ! 3mggu la aku menganggur kat uma & maen laptop kat dlm bilik beserta wifi syg(:
unfortunately IKM melaka ta cuti .ehe:D . fhm2 la yeeee . eh ! dea da botak . OMG!! jht la...nape botakkan dea . ta suke!ta suke ! ta suke ! well , aku baru lpas kemas brg2 aku dr hostel . bapak byk!! penoh doe almari aku . pelik . nak kate aku beli byk baju , tak jugak . aishhh . ajaib! tggu lg 3mggu , masok unisel balek . urm , plan time cuti . ade wedding ceremony kat batangkali , ibu(mak bella) nak support kitorg g pyramid , nak jumpe dayah , nak dating , nak shopping , byk lg lah ! oh oh , jnji ibu , "sape dpt 3pointer,ibu belanja(:" . thanks ibu! doakan zata dpt 3pointer tu :) . tp pengajian islam aku kantoi loh! hurai psl akhlak pun aku terkial2 . tu la akibat bace last minute . tension! tension! penangan tension pasal pengajian islam , aku pun struggle utk business computing . ari selasa aku ta de paper , so aku n housematess , lepak kat library dr pas zohor sampaiiiiii mlm . hehe ! sejuk doe library . tidak ku sangka ! then balek tu , aku keep study smpai kol bape ntah . sok pg bgn kol 10 , smbung g bace . n alhamdullilah , aku leh bla la ngan soklan dea(: . mlm sebelom aku balek , abg ijad beria-ia ajak aku n housemate turun . kak fiza ade . so aku turun la ngan diowg . turun kejap je . abg ijad kate ade game . aku dgn confident ckp game TRUE OR DARE . sangkaan meleset , ruparupanye main lattalilattalitamtom! . sape kalah , mkn asam jawa segumpah . SIOT! jht doe abg ijad . hahahaha . naseb baek aku mmg mkn asam jawa . yg paling kesian , kak fiza lah . byk kali siot kne . merah muke dea . hahahaha :)) .