Saturday, July 18

peristiwa LIFT

ari uh , aku ngan mira nak pegi rotunda , nak tgk jadual final exam . cari pny cari, jadual tue kat sbelah lif . ouh , aku ade exam isnin ngan rabu..urm..... pas tgk jadual uh , aku ngan mira decide naek lif, g tingkat 2 . ade klas agame time tu . dgn kemalasan thp gaban , kitorg pun naek la lif tu . da smpai tingkat 2 , hati da riang ria , sekali ttbe lif tu ta nak bkk . muka aku ngan mira da kecut. sape ta cuak weyh . aku da pk mcm2 da . da la klas da start time tu . adoyaiiiiii . then aku berani kan diri tekan turun g groundfloor . dgn penuh kesabaran nie aku ngan mira tggu . pntu terbuka sikit . ta tutup2 tnde nak turun . sekali , pintu tu tutup n turun tingkat 1 . alhamdullilahhhh . lega tak terkate . pasni aku ta nak naek lif fakulti aku smpai tingkat 2 lagi !!!!