Thursday, June 4

UNISEL

ollah ollah !!
lame da aku ta update blogger kan kan kan ? hehe
well , da 2mggu aku jadi pelajar UNISEL BESTARI JAYA :)
i hv a very great great housemate . our hostel ta mcm uitm nye hostel .
kitorg nye mcm apartment . ade 3 blik which is satu bilik 2 org , 2 toilet n kitchen :)
did i mention u that i take diploma in business management ? haha . da gtaw pown :)
gmbr2 aku n my housemate ade dlm myspace . so , hv a look for it . jgn lupe comment (:
setakat nie aku asek balek umah . sbb mmber2 aku sume balek . ninie lak dpt blok laen . aku E2 dea E4 . aku baru jumpe kak faiqah , jiran aku tu , pejal ngan azreen patra .
abg ijad , aku da balek selayang baru kol tny aku kat mane , siot jea !
aku amek short sem , so semester nie aku ade 2 subjek jea . pengajian islam ngan business computing . my first class for business computing , aku rase aku agak LOSER sbb kitorg belajar macamane nak bukak MICROSOFT WORD . mencabar gile doe ! haha . utk pengajian islam , aku rase aku agak bodoh sbb ustazah tny aku pasal tauhid tauhid . adoi ! aku tau name aku unik , & ustazah suke sebut . orientasi ta lah seteruk yg di war warkan org . aku ilek jea . time orientasi wajib pakai tudung . macm2 ragam leh tgk , ade yg wat2 ta reti pakai tudung , ade yg poyo , ade yg innocent mcm2 la . oh oh . name fakulti aku , FAKULTY OF BUSINESS a.k.a FOB . hehe . ahad nie aku g sane balek . ouh rindu selayang !!!! nak shopping ta de duit . adoi ! sabo je lerrr .
ouh , housemate aku ade 5org . temasok aku 6org la dlm rumah tu . ade nana , farah , min , bella ngan dikya . nana ngan min dr perak . farah ngan bella dr kl . dikya dr kedah . nak beli air soyee ye dikya . haha . she's trying to speak in KL languange . hahahahaha . foodss ! damn expensive . aku rase aku kurus ta lame agi . diet ! diet ! . ouh yach ! i realise that my follower makin ramai . thanks everyone . appreciate it :)